Հայտնաբերվել է օդնօկլասնիկի կայքից ջնջվելու կոճակը
Նախորդ նյութերից մեկում, ես արդեն ասել եմ, թե ինչպես կարելի է ջնջվել օդնոկլասնիկից, սակայն այդ եղանակի դեպքում պետք էր բրաուզերի հասցեների դաշտում որոշակի տող հավաքել, այժմ ցույց կտամ մեկ այլ եղանակ, որը ավելի հեշտ տարբերակ է: Պարզվում է օդնոկլասնիկից ջնջվելու կոճակը դեռևս պահպանվում է կայքում, սակայն այն տեղադրված է այնպիսի հատվածում, որ շատ դժվար է նկատել:
Ներկայացնում եմ Odnoklasniki.ru սոցիալական կայքի սմայլիկների կոդերը, որոնք կարող են օգտագործվել կայքի բջջային տարբերակի համար:
Եթե ցանկանում եք դիտել կայքի նամակները հին տարբերակով, ապա`
1. Մտեք կայք Ձեր լոգինով ու գաղտնաբառով2.Ինտերնետային բրաուզերի հասցեի դաշտում գրեք
http://www.odnoklassniki.ru/dk?st.cmd=userMessageIncoming&tkn=7930&st._aid=Toolbar_OldMessaging
ու սեղմեք ENTER
ԱՅՍ ԱՄԵՆԸ ՆՎԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑՄԻ ՆՈՐ ԲԱՑԱՀԱՅՏՈՒՄ ԱՐԵՑԻ ՕԴՆՕԿԼԱՍՍՆԻԿԻ ՄԱՍԻՆ
Ինչպես իմանալ ընկերոջ վերջին մուտքը առանց հյուր գնալու:
1. Այցելեք m.odnoklassniki.ru (պարտադիր չե բջջային-ից) և մտեք Ձեր էջ:
2. Գտեք "Мои друзья" կամ "Իմ ընկերները" (եթե օգտվում եք հայկական տարբերակով) և սեղմեք դրա վրա՝
3. Գտեք ցանկացած ընկերոջը և նկարի մոտ գտեք վերջին մուտքի տեղեկությունները:
ԵՍ ԿՇԱՐՈՒՆԱԿԵՄ ՁԵԶՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼ ODNOKALSSNIKI.RU ԹԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՍ ԱՅՍ ԱՆԳԱՄ ԵՍ ԱՆՐԱԴԱՐՁԵԼ ԵՄ ԹԵ ԻՆՉՊԵՍ 5+ ԵՎ ԱՅԼ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՄԻԱՑՆԵԼ
1. Ձեր էջում գտեք "Проверять новые фотографии" (Ստուգել նոր նկարներ) և սեղմեք դրա վրա:
2. Ծանոթացեք կանոնների հետ և սեղմեք "Я согласен" (Ես համաձայն եմ):
3. Ընտրեք որքան հաճախ եք ուզում ստուգել նկարները՝Օրինակ 1 անգամ 30 վայրկյանում:
4. Որոշ ժամանակ անց Ձեզ կցուցադրվի առաջին նկարը՝Սեղմեք "Модерировать":
5. Ստուգեք նկարը և պատասխանեք հարցին՝Արդյոք այս նկարը պատասխանու՞մ է կայքի կանոններին: "Да" (Այո) "Нет" (Ոչ)
(մանրամասների համար դիտեք տեսանյութը)
6. Հավաքեք 150-500 բալ, մասնակցեք աճուրդին ևշահեք Ձեր ուզած ծառայությունը:
0 տարեկան օդնոկլասսնիկում:
1. Համոզվեք, որ Դուք ունեք Mozilla Firefox 3.6 բրաուզեր:
(եթե չունեք այն, կարող եք ներբեռնել սեղմելով այստեղ)
2. Քաշեք հատուկ ավելացում Mozilla-յի համար այսեղից:(սեղմեք "Add to Firefox")Եթե Add to Firefox-ի փոխարեն Դուք տեսնում եք այլ ինչ-որ բան, օրինակ ուրեմն Դուք Mozilla-յով չեք մտել:
3. Երբ որ ամեն ինչ պատրաստ կլինի, այսինքն Դուք համոզված կլինեք որ ունեք Mozilla Firefox 3.6 և Mozilla-յի համար հատուկ ավելացումը քաշած կլինեք, այցելեք www.odnoklassniki.ru, գրեք Ձեր մութքանունը և գախնաբառը և մտեք Ձեր էջ:
4. Ձեր նկարի տակը սեղմեք "Изменить настройки"
5. Սեղմեք "Личные данние":
6. Սեղմեք "Инструменты" և ընտրեք "Просмотр HTTP заголовков":
7. Սեղմեք "Сохранить":
8. Փակեք պատուհանը:
9. Նորից սեղմեք "Инструменты" և ընտրեք "Просмотр HTTP заголовков":
10. Վերևի տողերում գտեք այս տողը և սեղմեք "Повтор":
11. Գտեք ահա այս տողը և փոխեք ծննդյան թիվը:Եթե ծննդյան թիվը դնեք 2011, Ձեր տարիքը օդնոկլասսնիկում կլինի 0, եթե ծննդյան թիվը գրեք 2012, 2013 կամ ավելի բարձր, ուրեմն Ձեր տարիքը կլինի -1, -2, -3 և այլն:
Ձեր մոտ պիտի լինի այսպես՝
gwt.requested=ced7a15a&st.layer.posted=set&fr.name=Status4ka.do.am&fr.surname=+ADMIN&fr.gender=1&fr.bday=3&fr.bmonth=5&fr.byear=2011&fr.country=10417232037&fr.city=Yerevan&button_save=clickOverGWT
12. Սեղմեք "Повтор", փակեք բոլոր պատուհանները և թարմացրեք էջը:Եթե Դուք ամեն ինչ ճիշտ եք արել, Դուք կհասնեք Ձեր նպատակին՝ԳՐՈՀՈՒՄ ԵՆՔ ԽԱՂԵՐԸ ՆՈՒՅՆԻՍԿ ՕԴՆՈԿԼԱՍՍՆԻԿԻ ԽԱՂԵՐԸ
Գոյություն ունեն ծրագրեր, որոնց միջոցով հնարավոր է փոխել խաղերի պարամետրերը: Դրանցից են օրինակ Cheat Engine-ը և ArtMoney: Այսօր կխոսենք առաջին ծրագրի մասին: Ենթադրենք խաղում ենք մի խաղ, որտեղ մենք ունենք 100 ոսկի: Այս դեպքում ծրագրում որոնում ենք բոլոր այն փոփոխականները, որոնց արժեքները հավասար են 100-ի: Այնուհետև խաղում կատարում ենք որոշակի գործողություններ, որից հետո ոսկին դառնում է 120: Այս դեպքում պետք է ծրագրի մեջ որոնել այն փոփոխականները, որոնք 100-ից դարձել են 120: Այս պրոցեսը այնքան ենք շարունակում, մինչև ծրագրում հստակ մնա փոփոխական, որի արժեքը փոխելով մեր ոսկիները դարձնում ենք 1000 կամ ավելի շատ: Օրինակի վրա տեսնենք, թե ինչպես է ծրագիրը աշխատում: Փորձարկումը կանենք Windows-ի մեջ ներառված Solitaire խաղի վրա:
Խաղի սկզբում մենք ունենք 0 միավոր: Բացում ենք Cheat Engine ծրագիրը և սեղմում նկարում ցույց տրված կոճակը:
Բացված պատուհանում գտնում ենք ընթացիկ խաղի պրոցեսը և բացում այն:
Քանի որ մենք սկզբնական ունենք 0 միավոր, ապա ծրագրում գրում ենք 0 և որոնում այն փոփոխականները, որոնց արժեքները հավասար են 0՝
Ծրագրի ձախ անկյունում կանաչ գույնով հայտնվում են այն փոփոխականների հասցեները, որոնց արժեքները հավասար են 0: Այնուհետև խաղում որոշակի ճիշտ գործողություններ կատարելուց հետո մեր միավորների քանակը շատացնում ենք:
Վերադառնում ենք Cheat Engine ծրագիր և այս անգամ որոնում մեր նոր միավորը՝
Ծրագիրը արդեն ֆիլտրեց մի քանի հասցեներ և մեր միավորների հասցեն դրանցից մեկի մեջ է: Քանի որ հաստատ չգիտենք, թե դրանցից որն է, ապա շարունակում ենք խաղալ, մինչև միավորը մեր միավորը ևս մեկ անգամ փոխվի
Վերադառնում ենք Cheat Engine ծրագիր և որոնում նոր արժեքը՝
Ծրագրի ձախ հատվածում մնաց միայն մեկ արժեք (Եթե մեկից ավել են, ապա շարունակում ենք այնքան կրկնել նախորդ քայլերը, որ մնա մի արժեք): Դա նշանակում է, որ մենք գտանք այն փոփոխակի հասցեն, որի արժեքը փոխելով կարող ենք շատացնել մեր միավորները: Երկու անգամ սեղմում ենք այդ հասցեի վրա (տվյալ դեպքում 06291410): Այն հայտնվում է ծրագրի ներքևի մասում: Այնուհետև 2 անգամ սեղմում ենք դրա Value արժեքի վրա և գրում ցանկացած թիվ: Բացում ենք խաղը և հիանում մեր միավորներով:
Տվյալ ծրագրով հնարավոր է փոխել բազմաթիվ խաղերի ու ծրագրերի պարամետրեր: Նշեմ նաև, որ օդնոկլասնիկի կայքի խաղերի մեծամասնությունը լինում է տվյալ ծրագրով խաբել: Մնացածը թողնում եմ Ձեր երևակայության և հնարավորությունների վրա:
Նոր ու հետաքրքիր սմայլիկներ տարբեր սոցիալական կայքերի համար
odnoklassniki.ru կայքում սմայլիկների պակասը լրացնելու համար կարող ենք օգտագործել տեքստային սմայլիկներ: Եկեք տեսնենք, թե ինչպիսի սմայլիկներ կարելի է ստանալ սիմվոլների միջոցով՝
◕‿◕
☻ ♥☻/█\ ./█\
(¯`v´¯)`•.¸.•´☻//▌/ \
……….(¯`v´¯)………..`•.¸.•´………(●̮̮̃•̃)..(●̮̮̃•̃)……… /█\ ♥/█\
☺//▌/ \
║║╔║║╔╗ ║╠╣╠║║║║ ║║║╚╚╚╚╝ O
….oooO…………..…..(….)…Oooo………)../…..(….)….…..(_/…….)../…..……………(_/…….
│▒│ /▒/│▒│/▒/ │▒ /▒/─┬─┐ │▒│▒|▒│▒│ ┌┴─┴─┐-┘─┘ │▒┌──┘▒▒▒│ └┐▒▒▒▒▒▒“”
٩(•̮̮̃•̃)۶
(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
_̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡
♬ ♫ ♪ ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılı ♪ ♫ ♬
٩(•̮̮̃•̃)۶
٩(-̮̮̃-̃)۶
٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶
٩(-̮̮̃•̃)۶
̿’ ̿’\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ՀԵՏԱՔՐՔԻՐ ԽԱՂԵՐ
Նախորդ նյութերից մեկում, ես արդեն ասել եմ, թե ինչպես կարելի է ջնջվել օդնոկլասնիկից, սակայն այդ եղանակի դեպքում պետք էր բրաուզերի հասցեների դաշտում որոշակի տող հավաքել, այժմ ցույց կտամ մեկ այլ եղանակ, որը ավելի հեշտ տարբերակ է: Պարզվում է օդնոկլասնիկից ջնջվելու կոճակը դեռևս պահպանվում է կայքում, սակայն այն տեղադրված է այնպիսի հատվածում, որ շատ դժվար է նկատել:
Ներկայացնում եմ Odnoklasniki.ru սոցիալական կայքի սմայլիկների կոդերը, որոնք կարող են օգտագործվել կայքի բջջային տարբերակի համար:
Եթե ցանկանում եք դիտել կայքի նամակները հին տարբերակով, ապա`
1. Մտեք կայք Ձեր լոգինով ու գաղտնաբառով
2.Ինտերնետային բրաուզերի հասցեի դաշտում գրեք
http://www.odnoklassniki.ru/dk?st.cmd=userMessageIncoming&tkn=7930&st._aid=Toolbar_OldMessaging
ու սեղմեք ENTER
ԱՅՍ ԱՄԵՆԸ ՆՎԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ
1. Ձեր էջում գտեք "Проверять новые фотографии" (Ստուգել նոր նկարներ) և սեղմեք դրա վրա:
Գոյություն ունեն ծրագրեր, որոնց միջոցով հնարավոր է փոխել խաղերի պարամետրերը: Դրանցից են օրինակ Cheat Engine-ը և ArtMoney: Այսօր կխոսենք առաջին ծրագրի մասին: Ենթադրենք խաղում ենք մի խաղ, որտեղ մենք ունենք 100 ոսկի: Այս դեպքում ծրագրում որոնում ենք բոլոր այն փոփոխականները, որոնց արժեքները հավասար են 100-ի: Այնուհետև խաղում կատարում ենք որոշակի գործողություններ, որից հետո ոսկին դառնում է 120: Այս դեպքում պետք է ծրագրի մեջ որոնել այն փոփոխականները, որոնք 100-ից դարձել են 120: Այս պրոցեսը այնքան ենք շարունակում, մինչև ծրագրում հստակ մնա փոփոխական, որի արժեքը փոխելով մեր ոսկիները դարձնում ենք 1000 կամ ավելի շատ: Օրինակի վրա տեսնենք, թե ինչպես է ծրագիրը աշխատում: Փորձարկումը կանենք Windows-ի մեջ ներառված Solitaire խաղի վրա:
Խաղի սկզբում մենք ունենք 0 միավոր: Բացում ենք Cheat Engine ծրագիրը և սեղմում նկարում ցույց տրված կոճակը:
Բացված պատուհանում գտնում ենք ընթացիկ խաղի պրոցեսը և բացում այն:
Քանի որ մենք սկզբնական ունենք 0 միավոր, ապա ծրագրում գրում ենք 0 և որոնում այն փոփոխականները, որոնց արժեքները հավասար են 0՝
Ծրագրի ձախ անկյունում կանաչ գույնով հայտնվում են այն փոփոխականների հասցեները, որոնց արժեքները հավասար են 0: Այնուհետև խաղում որոշակի ճիշտ գործողություններ կատարելուց հետո մեր միավորների քանակը շատացնում ենք:
Վերադառնում ենք Cheat Engine ծրագիր և այս անգամ որոնում մեր նոր միավորը՝
Ծրագիրը արդեն ֆիլտրեց մի քանի հասցեներ և մեր միավորների հասցեն դրանցից մեկի մեջ է: Քանի որ հաստատ չգիտենք, թե դրանցից որն է, ապա շարունակում ենք խաղալ, մինչև միավորը մեր միավորը ևս մեկ անգամ փոխվի
Վերադառնում ենք Cheat Engine ծրագիր և որոնում նոր արժեքը՝
Ծրագրի ձախ հատվածում մնաց միայն մեկ արժեք (Եթե մեկից ավել են, ապա շարունակում ենք այնքան կրկնել նախորդ քայլերը, որ մնա մի արժեք): Դա նշանակում է, որ մենք գտանք այն փոփոխակի հասցեն, որի արժեքը փոխելով կարող ենք շատացնել մեր միավորները: Երկու անգամ սեղմում ենք այդ հասցեի վրա (տվյալ դեպքում 06291410): Այն հայտնվում է ծրագրի ներքևի մասում: Այնուհետև 2 անգամ սեղմում ենք դրա Value արժեքի վրա և գրում ցանկացած թիվ: Բացում ենք խաղը և հիանում մեր միավորներով:
Տվյալ ծրագրով հնարավոր է փոխել բազմաթիվ խաղերի ու ծրագրերի պարամետրեր: Նշեմ նաև, որ օդնոկլասնիկի կայքի խաղերի մեծամասնությունը լինում է տվյալ ծրագրով խաբել: Մնացածը թողնում եմ Ձեր երևակայության և հնարավորությունների վրա:
odnoklassniki.ru կայքում սմայլիկների պակասը լրացնելու համար կարող ենք օգտագործել տեքստային սմայլիկներ: Եկեք տեսնենք, թե ինչպիսի սմայլիկներ կարելի է ստանալ սիմվոլների միջոցով՝
◕‿◕
☻ ♥☻
/█\ ./█\
(¯`v´¯)
`•.¸.•´
☻/
/▌
/ \
……….(¯`v´¯)
………..`•.¸.•´
………(●̮̮̃•̃)..(●̮̮̃•̃)
……… /█\ ♥/█\
☺/
/▌
/ \
║║╔║║╔╗ ║
╠╣╠║║║║ ║
║║╚╚╚╚╝ O
….oooO…………..
…..(….)…Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
……………(_/…….
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒“”
٩(•̮̮̃•̃)۶
(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿
_̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡
♬ ♫ ♪ ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılı ♪ ♫ ♬
٩(•̮̮̃•̃)۶
٩(-̮̮̃-̃)۶
٩(●̮̮̃•̃)۶
٩(͡๏̯͡๏)۶
٩(-̮̮̃•̃)۶
̿’ ̿’\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿
ՍԿՍԵՑԻՆՔ ԽԱՂԱԼ...
1.Հրավառություն՝ քո նախընտրած տեքստով
Գրիր ինչ ցանկանում ես, ու հրավառությունը երկնքում կպատկերի այն:
2.Խաղում ենք ցանցի հետ
Մկնիկով բռնիր ցանցից ու ձգիր, սեղմած պահիր որևէ ստեղն՝ ցանցի կետն ամրացնելու համար:
3.Բացիր այս էջն ու գրիր, ինչ կցանկանաս: Սև հատվածում սպիտակ գույնով հերթով կպատկերվեն քո մուտքագրած տեքստի տառերը: Կարող ես հղումն ուղարկել նաև ընկերներիդ, որոնք կտեսնեն տեքստը:
4. Նկարում ենք գնդակներով: Մկնիկը պահիր սպիտակ դաշտի վրա ու գնդակները կհետևեն դրա ուղղությանը: Իսկ եթե սեղմես, դրանք կսկսեն գունավոր հետքեր թողնել:
5. Հիմա խաղանք գնդակների հետ: Բացվող պատուհանում կտեսնես մի քանի գնդակներ, ինչքան քլիք անես, այնքան գնդակները կշատանան: Փորձիր բռնել մկնիկով բրաուզերի պատուհանն ու մի լավ թափահարել այն
Շատ են պատահում դեպքերը, երբ ուրիշ համակարգչով եք մտնում ինտերնետ կամ ուրիշներն են ձեր համակարգչով մտնում ինտերնետ և անձնական տվյալները պահպանվում են դիտարկչի մեջ: Օրինակ եթե մտնում եք օդնոկլասնիկի սոցիալական ցանց ապա ձեր username-ը պահպանվում է դիտարկչի հիշողության մեջ:
Պարզվում է, որ դրանք ջնջելու համար գոյություն ունի մի շատ հեշտ ու օգտակար միջոց: Ջնջելու համար անհրաժեշտ է ընդամենը մկնիկը տանել բացված ցուցակում գտնվող անվան վրա և ստեղնաշարի վրա սեղմել "Delete":
Պարզվում է, որ դրանք ջնջելու համար գոյություն ունի մի շատ հեշտ ու օգտակար միջոց: Ջնջելու համար անհրաժեշտ է ընդամենը մկնիկը տանել բացված ցուցակում գտնվող անվան վրա և ստեղնաշարի վրա սեղմել "Delete":